7 Şubat 2012 Salı

İstanbul'da Kar






Biz çocukken sanki daha fazla kar yağardı ? Okullar sık sık tatil olurdu,tatil oluncada sokağa çıkar karın üstünde dana gibi futbol oynardık.Şimdi adam gibi kar yağmaz oldu.Bu yıl gibi iki cm kar olunca kar yağdı zanneder olduk.Gerçi tatil beklentisi falan da kalmadı artık.

Karda oynamak eskisi gibi çok şey ifade etmiyor.Çıkıp fotoğraf çekeyim dedim onada üşendim evin camından bişeyler çektim bi'kaç tanesi hoşuma gitti koyayım dedim.Daha önce böyle bi post atmamıştık buda ilk olsun.

Ne anlatmaya çalışıyorum onuda bilmiyorum gerçi öylesine yazıyorum.Keşke yine çok kar yağsa,sokağa çıkıp deli gibi terleyip kar üstünde futbol oynasak.Normalde yapmamızın mümkün olmadığı ninja hareketlerini yapsak,kar üstünde kendimizi yerden yere atsak güzel olurdu.

1 yorum:

  1. en azından içecekleri soğutacak kadar yağmış :)
    not: kola içme döverim seni

    YanıtlaSil