12 Temmuz 2013 Cuma

galiba Allahım



onu galiba
ben öldürdüm.
evet hala emin değilim,
ben mi öldürdüm
yoksa bir rüzgara mı kurban gitti kadim dostum.

ellerime alınca titremeseydi
ağlamazdım şimdi.
bir erkek asla ağlamaz
gerekmedikçe.
o da bir erkekti
ve onu galiba ben öldürdüm.
evet hala emin değilim.

sağ kolundaki iltihap
kurumuş muydu serin bir yaylada yoksa
yoksa daha mı kabarmıştı ağrıları
şu cehennemden tadımlık güneşin altında.

bilmiyorum Allahım
bilmiyorum.
kahrediyor beni bu cahiliyet.
arka fonda
gnossienne çalıyordu sanırım
o öldüğünde.

evet evet onu galiba
ben öldürdüm.
bu acı hiç geçecek mi acaba
ya da
bir gün geçmeyecek mi.

Allahım zalimdim
zulmüm bana ters köşe yaptı.
futbolu sevmediğim kadar sevmiştim oysaki o adamı.

ama galiba onu
ben öldürdüm.
evet hala emin değilim.
kancık bir yaz akşamı onun katili olamayacak kadar masum duruyor.
bense şu kıvır kıvır sakallarımla
bir gasil hane memurundan halliceyim.

Allahım kurtar beni bu azabdan
olmaz mı?
istemeden oldu
yemin ederim
istemeden oldu.
isteyerek adam
öldürür mü hiç insan.

ben öldürmedim onu
Allahım
bu yük omuzlarımın haddinden çok yukarda.

kurtar beni şu vicdandan
yoksa alıp başımı gideceğim Allahım.
güneş bile daha serin olabilir
şu berbat yataktan.

Allahım o adamı
artık eminim
ben öldürdüm onu.
sen de beni öldür
de kalmasın üzerimde kanı.
al lütfen şu canı!

mukkâtil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder