15 Temmuz 2013 Pazartesi

Ölmeden Evvel İzleseniz İyi Olur Dediğim Filmler

Kendimi bir film eleştirmeni olabilecek seviyede görmüyorum ama kendi çapımda iyi film izleyen birisi olarak, film seçkisi yapmak istedim. Film değerlendirmesi yapmayı kendi haddime görmediğim için bu yolu seçtim. IMDb diye bir site var, çoğu kişi biliyordur zaten. Orada 10 üzerinden 7 puan ve üstü verdiğim filmleri koydum bu seçkiye. Puanlamalar çok değişken aslında. Buradaki filmlere tekrar puan verdirseniz sıralamalar değişir belki de. Ama yaklaşık olarak buradaki sıralama bu filmlere olan beğenimi de gösteriyor. Neyse lafı çok uzattım, herkese iyi seyirler...

Dipnot: Bu yazıyı ilk yazdığımda listede 189 film vardı, Bu yüzden ilk metindeki "Buradaki 189 filme..." diye geçen kısmı değiştirmemiştim ve her yeni 7-puan-üzeri film izlediğimde bunu da listeye en üstten ekleyip ve başlığı yeniliyordum. Şimdi daha pratik olması açısından IMDb'de yaptığım puanlama listesinin linkini paylaşıyorum aşağıda. Bu linke tıklayarak hem benim verdiğim puanları görebilir hem de IMDb'de topluluğun verdiği puanı görebilirsiniz. Tekrardan iyi seyirler dilerim...

İşte o liste:
https://www.imdb.com/user/ur25360660/ratings?sort=your_rating,desc&ratingFilter=0&mode=detail&ref_=undefined&lastPosition=0

20 yorum:

  1. Star Wars da olsaymış iyi olurmuş.

    YanıtlaSil
  2. Listede Star Wars seri filmlerinin olmaması iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Star Wars filmlerinin listeye dahil edilmemesi iyi olmamış.

    YanıtlaSil
  4. Star Wars serisinin listeye dahil edilmemesinin iyi olmaması iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Star Wars serisinin listeye dahil edilmemesi iyi olmuş edilsede iyi olurdu iyi olmüş

    YanıtlaSil
  6. adamın üşenmemesi iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  7. en iyi 43'ten mi başlıyor?

    YanıtlaSil
  8. He. Sen 43 den sonrasini izle. Uşenme ama.

    YanıtlaSil
  9. ccc bu adam ccc

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Liste güzel arada bir göz atacağım.

    YanıtlaSil
  12. Eline sağlık ama keşke türkçe yazsaydın

    YanıtlaSil
  13. Ne zaman bir film izleme arayışına girsem buraya geliyorum, bu sayfanın linkini nereden kaydettiğimi bile hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Listeye daha bakmadım ama Star Wars ın listede olmamış olması iyi olmamış

    YanıtlaSil
  15. star warsın listede olmaması olmasından iyi olacakmışkı iyi olamamış olsada olurmuş olmasada olurmuş olmasından daha iyi olabilirmiş.

    YanıtlaSil
  16. güzel liste teşekkürler, çoğunu izledim.

    YanıtlaSil
  17. Star Wars nerede top

    YanıtlaSil
  18. Güzel listeymis ama listesinin film olması olmamasından iyiymis

    YanıtlaSil
  19. Liste güzel olmuş hoş da olmuş güzel olmasa da hoş olabilirmiş ama Star Wars filmleri dahil edilmeyince hem güzel hem hoş olmuş

    YanıtlaSil