11 Temmuz 2011 Pazartesi

Bukowski reis:


-Gülmenin moda olduğu bir devirde ağlıyorum... Genç olmanın moda olduğu bir devirde yaşlıyım... Seni sevmenin daha az cesaret istediği bir devirde, senden nefret ediyorum...

-Eğer iki kişi arasında kalıyorsanız; ikinciyi seçin. Çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı.

-Afrika'ya ilaç göndermeye karar vermiştik; fakat hepsinin üzerinde tok karnına yazıyordu.

-Tabi ki bir insanı sevebilirsiniz, eğer onu yeterince tanımıyorsanız.

-Biri bana çirkin olduğumu söyledikten sonra; gölgeyi güneşe, karanlığı ışığa yeğler olmuştum.

-Hemen herkes dahi doğar, geri zekalı gömülür.

-Cesur insanın hayal gücü kısıtlıdır. Korkaklık kötü beslenmenin bir sonucudur.

-Harikulade düşünceler ve harikulade kadınlar kalıcı değildirler.

-Entellektüel; basit bir şeyi karmaşık söyleyebilen kişidir; sanatçı ise zor birşeyi kolay.

-Saçımı taradım keşke yüzümü de tarayabilseydim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder